Please Say the Baby lyrics on Dedication #1 (Gangsta Grillz) by DJ Drama & Lil Wayne

DJ Drama & Lil Wayne

Please Say the Baby lyrics

How it works

Highlight lyrics you want to quote as your Facebook status then click the ‘Post’ button.

Click the blue lyrics to see the meaning of DJ Drama & Lil Wayne ‘Please Say the Baby’ lyrics.

Highlight lyrics and click ‘Explain’ to add meanings and earn points.

Click & drag to select lyrics
Lyrics selection example


Send Please Say the Baby ringtone to your cell
0
shares

Link to this post on your blog

Lil' Wayne: talkingFuck, man I been on this block all day
(say, say, say, say, say)
Hot man, get off my shirt, hot man
(Oh whatchu got?) Ohhh who that?
Boy that look like Baby, that ain't (that's dubs?)
That ain't Baby (that's dubs?)
That ain't - that is that nigga man (lets go)

Baby Say Lil' One
Wayne What, what's happening with you big dog?
Baby Look I need to talk about some serious shit dog
Wayne Like what? Look I ain't have nothing to do with
Killing them...
Baby Slow down, I'm talking bout some getting money shit
And how its gonna go down
Wayne Well holla at me nigga, talk to me, let me know something
Cause right now I'm tired of hustling
And these rocks ain't doing nothing
And to tell you the truth I feel like I be out here for the fun of it
I swear if I don't hit a lick by next month, I'm done with it
Baby Understand, but you ain't listening you just talking
I said I could get you paid, is you with that offer?
I know you see me coming through everyday pimpin
In a Benz, the Jag, and a Ferrari
Wayne Yeah, but I like that Bentley
Baby All thats cool shorty, you can get this if you with me
Let me run it down to you bout this shit that I've been getting in
Wayne I mean, I'm saying, it sound good, I like that
Baby What thats a blunt?
Wayne Yeah
Baby Light that, nigga I'll be right back
Wayne Aight cat, just don't be playing, this worth my while?
Baby Lil' daddy I play with hoes, is you a hoe?
Wayne Nah
Baby Say I got work, I need to flood it all over
I can't do it all myself, so I need me a lil' solider
I been peeping ya lil' ass, I see you grinding and shit
Wayne I been peeping you too, nigga I see you shining and shit
And you don't even know how long I been trying to find me a brick
To make it flip and take the chips and go an buy me a whip
Baby Fuck a whip, that could wait
You worry bout your cake
Once you make enough to play, go buy a Z-28
Wayne A Z-28, boy go head, once I get change
I'ma go an cop me a Ranger and two platinum chains
Baby Well look I ain't fucking with you
You too young from the start
Wayne Man that ain't even got anything to do with it
Its dedication and heart
Baby Dedication and smarts
Don't put your heart in this game
Cause when you fall to deep in love you get caught in this game
Wayne Well correct me when I'm wrong
And acknowlegde me when I'm right
Baby Lil' bitch, if your hard head ass listen I might
Wayne B, I'm all ears
Baby Get your ass in this car
Wayne Unlock the door
Baby Its unlocked
Wayne Don't holla at me
You ain't my pa
Baby Now stop playing, look I got a hundred bricks just came
Fifty ki's of raw dope, and fifty bricks of cocaine
Pays five a piece
Wayne Every week?
Baby Just move it together
I'ma knock off my lil' section
You take care of your area
Wayne Ughhh, nigga I been waiting to be the Don 'round here
I'ma have Coke and Dope
It's gone be on 'round here
But how you want me to sell this
Zones, Quarters, Halfs, Ki's?
Baby However they ask for it, just give it to them Lil' Wheez
Wayne I'm all for it cousin
I'ma get me a million
If power get between it I'ma split me a nigga
Baby You better, but when I get you this shit nigga
Let them have it
I bet you be on the block, working - directing traffic
Wayne Like you park here, you park there, you meet me in the cuts
Baby Say Lil' One
Wayne What's up?
Baby We gonna fuck it up
Wayne Nigga what? Nigga what? Haha

Car sounds in background as you hear Lil' Wayne
Whispering something you can't understand

Edit

Explain these lyrics:

Your photo

Guidelines

  • Be factual and/or funny
  • Back up facts with links to sources (Wikipedia, news)
  • Embed images by simply pasting the link (ending .jpg, .png, .gif)
  • Embed videos by pasting the link (from YouTube, Vimeo)
  • Embed the artist's tweets by pasting the link (example)
How to style bullet points and quotes

Guidelines

  • Be factual and/or funny
  • Back up facts with links to sources (Wikipedia, news)
  • Embed images by simply pasting the link (ending .jpg, .png, .gif)
  • Embed videos by pasting the link (from YouTube, Vimeo)
  • Embed the artist's tweets by pasting the link (example)
  • Embed Google Maps by pasting the link
  • *italic* makes text italic, and **bold** makes it bold
  • Block quotes, use: > This text will be a block quote
  • Numbered lists, use: 1. First point
    2. Second point
    3. Third point
  • Bullet lists, use: * This line will be a bullet point
Read the rest of our guidelines
Edit
Thanks to:
Your photo
Just a moment...

DJ Drama & Lil Wayne Please Say the Baby lyrics added on 11th Jul 2012




Click Here


Listen, Watch, or Download for Free



-->